MS Windows
briani 27239
Hvor gemmer explorer sine oplysninger ??
Fra : complexFJERNES@pc.dk

Dato : 25-12-03 11:21

Hvor gemmer explorer sine oplysninger, om hvilken rækkefølge
foretrukene, skal vises i ???
I Win 98 og i XP

God jul
Lars (København nord)

========Husk at slette FJERNES ved svar=========
complexFJERNES@pc.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-12-03 17:21

I registret.

Fra : kunstner5.com

Dato : 25-12-03 17:33

<complexFJERNES@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor gemmer explorer sine oplysninger, om hvilken rækkefølge
> foretrukene, skal vises i ???
> I Win 98 og i XP
>
> God jul
> Lars (København nord)
>
> ========Husk at slette FJERNES ved svar=========
> complexFJERNES@pc.dk
> ===========================================

Har du den nyeste explorer kan du trække og slippe dine foretrukne rundt, og
dermed ændre rækkefølgen.

Virker muligvis også i de gamle explore-versioner. Jeg har version 6.

Hilsen
Claus Jungersen

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 26-12-03 17:36

<complexFJERNES@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor gemmer explorer sine oplysninger, om hvilken rækkefølge
> [...]
- Skal ikke lige kunne sige det for Win98 (har ikke brugt den længe, så jeg
kan ikke hu´ske det), men XP gemmer foretrukne links her:
C:\Documents and Settings\[brugernavn]\foretrukne (på dansk).
Hvis du blot går ind her og arrangerer dine links, vil de alle stå i
alfabetisk rækkefølge - og hvis du laver nye biblioteker her vil de "slå
igennem" i Exploreren.
Vil du ændre rækkefølgen ad denne vej kan du - f.eks. - sætte tal foran dine
links ~
1. Den Blå Avis
2. DMI
3. Osv
Måske ikke så elegant og let at alve om på - men rækkefølgen holder !

Jeg mener at hvis du via Exploreren går ind og arrangerer dine links kan du
flytte rundt på rækkefølgen der vha træk-og-slip.
Men jeg syntes at denne måde er så træg at jeg aldrig gider !

--
Mvh