Bedste krypterings program til under 25000~
Fra : Heinz Vollmann

Dato : 25-12-03 18:38

Hej NG.

Hvilket krypteringsprogram, med mest effektive algoritme, kan I foreslå?

Jeg har 25000.- til en 10 brugers licens.

programmet skal kunne kryptere diske, partitioner og filer samtidig.

mvh.

Heinz.

Fra : Nic

Dato : 25-12-03 21:36

> Hvilket krypteringsprogram, med mest effektive algoritme, kan I foreslå?
PGP.

> Jeg har 25000.- til en 10 brugers licens.
Mener jeg godt du kan med PGP.

> programmet skal kunne kryptere diske, partitioner og filer samtidig.

PGP :)

Fra : Lars B. Dybdahl

Dato : 26-12-03 17:07

Heinz Vollmann wrote:
> Hvilket krypteringsprogram, med mest effektive algoritme, kan I foreslå?

GnuPG eller PGP.

> Jeg har 25000.- til en 10 brugers licens.

GnuPG eller PGP.

> programmet skal kunne kryptere diske, partitioner og filer samtidig.

PGP.

Lars.

--
GnuPG nøgle: http://dybdahl.dk/lars/gpg/

Fra : R@smus

Dato : 27-12-03 11:12

"Heinz Vollmann" <heinz_Vollmann@hotmail.com> wrote in message
> Hej NG.
>
> Hvilket krypteringsprogram, med mest effektive algoritme, kan I foreslå?

Det kommer an på dine brugere. Jer ser tit at foretningsfølsomme dokumenter,
på trods af regler og politikker, ikke bliver krypteret på f.eks. laptops da
brugeren selv skal sørge for dette med PGP Disk. Jeg bruger selv PGP Disk
da jeg er vant til at bruge produktet, men til vores almindelige brugere
benytter vi Pointsec som, til forskel fra PGP, er fuld disk kryptering hvor
brugeren ikke 'ser' krypteringen. Prisen er nogenlunde den samme som
Personal PGP.

> Jeg har 25000.- til en 10 brugers licens.

Mener listeprisen ligger omkring 110 Euro pr. seat i den støreelse.

R@smus

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 27-12-03 14:16

In article <bsjltm$1191$1@news.cybercity.dk>, R@smus wrote:
> Mener listeprisen ligger omkring 110 Euro pr. seat i den støreelse.

Kan man købe en 10 brugers licens?

Jeg troede man skulle op på et størrer antal brugere.

--
Mvh.
Christian E. Lysel

Fra : R@smus

Dato : 28-12-03 11:13

"Christian E. Lysel" <news.sunsite.dk@spindelnet.dk> wrote in message
> In article <bsjltm$1191$1@news.cybercity.dk>, R@smus wrote:
> Kan man købe en 10 brugers licens?
>
> Jeg troede man skulle op på et størrer antal brugere.

Uden at lægge hovedet på blokken, mener jeg at prismodellen var skruet
sammen som 1-49 bruger = xx Euro, 50-99 bruger xx Euro osv. Har ikke vores
eget tilbud i nærheden men kontaktinfo kan evt. findes på
http://www.pointsec.com/contact/contact_europa.asp

- R@smus