Norton Internet Security 2003 blokerer for~
Fra : N´far

Dato : 25-12-03 11:55

Hej NG,
siden et par dage skal jeg slå Norton Internet Security 2003 fra - ellers få
jeg ikke forbindelse til mine NG´er og Internet Explorer. Mine e-mails i
Outlook Express virker dog i begge retninger !!

Har ADSL.

Ved NG´erne får jeg følgende fejlmelding:

Der kunne ikke oprettes forbindelse til serveren
Konfiguration:
Konto: news.inet.tele.dk
Server: news.inet.tele.dk
Protokol: NNTP
Port: 119
Sikker (SSL): 0
Programkode: 800ccc0e
Ved Internet Explorer finder den ingen hjemmesider ( siden kan ik
vises... ).

Har prøvet at slå forældrestyring, spamalarm...osv. fra, en efter en, men
det viser sig, at jeg skal deaktivere "sikkerhed" dvs. det hele. Har kørt
live-update.

Mvh. N´far.