Filen rtl60.bpl mangler?
Fra : Monie Jacobsen

Dato : 25-12-03 12:15

Hej

Ved at afprøve midt program på en anden computer får jeg meddelsen om:
Overskrift: Komponenten blev ikke fundet.
Tekst: Dette program kunne i starte, fordi rtl60.bpl ikke blev fundet.
Problemet kan muligvis løses ved at installere programmet igen!

Har forsøgt som ikke rutineret Delphi programør, at installer komponenter
uden held!
Måske er det her, der er opsået et problem?
Selv ved Compile Alle Project har jeg ikke fået nogen form for fejmeddelse.
Er der noget der skal opsætte i delphi 6, så en sådan fejl også fanges og
gíver meddelse herom?
Det vil være letter, istedet for helle tiden, at skal prøve på en anden
computer!

Med venlig hilse og en god jul samt et godt nytår!
Monie Jacobsen
E-mail: energy@sunwind.dk

Fra : René Larsen

Dato : 25-12-03 20:33

In article <3feac6ae$0$179$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Monie Jacobsen
wrote:

> [...]
> Tekst: Dette program kunne i starte, fordi rtl60.bpl ikke blev fundet.
> Problemet kan muligvis løses ved at installere programmet igen!

Problemet er sikkert, at du har valgt "Build with runtime packages".
Check "Project Options".

MVH, René

Fra : Monie Jacobsen

Dato : 26-12-03 13:43

Hej René Larsen

Jeg har fravalgt "Build with runtime packages" så skal jeg bare finde en
anden maskine, at afprøve programmet på!
Forløblig tak for svaret!
Må jeg godt komme tilbage hvis det ikke løser problemet?

Med venlig hilsen
Monie Jacobsen