lokalt web site ?
Fra : RuneStone

Dato : 23-12-03 21:41

Jeg har installeret php4 mysql og har BulletProof, og har lavet en lokal
server.
Er det så muligt at lave et lokalt website ?

mvh. Rune Thougaard
--
www.rtk-design.dk || www.vinperlen.dk

Fra : Simon [2700]

Dato : 24-12-03 12:46

du skal bare installere en webserver... sambar virker fint for mig.
mvh.Simon

Fra : Kim Emax

Dato : 24-12-03 13:18

RuneStone wrote:
> Jeg har installeret php4 mysql og har BulletProof, og har lavet en
> lokal server.
> Er det så muligt at lave et lokalt website ?

Ja, hvis du kører en webserver, hent f.eks. apache på www.apache.org, som er
den mest udbredte webserver i verdenen. Du har så ikke brug for din
bulletproof i den forbindelse, da du arbejder direkte i koden. Hvis du _vil_
bruge ftp, så skal du også installere en ftp server.

--
Take Care
Kim Emax - master|minds: http://www.masterminds.dk

Fra : Simon [2700]

Dato : 26-12-03 10:26

> [...]
_vil_
> bruge ftp, så skal du også installere en ftp server.

jeg tror faktiskt også der er en ftp server i sambar, men ellers er den nemt
installeret til apache
serveren. Den vil jeg faktiskt også skifte mening fra sambar til at
anbefale, som der bliver sagt
er den den mest udbredte.

mvh.Simon