Fotogalleri - skabelon søges
Fra : JSH [9800]

Dato : 24-12-03 12:23

Jeg synes at de par stykker der er med Frontpage 2002 ikke er særligt
spændende.
Hvor kan jeg finde andre skabeloner?

Fra : John Vedsegaard

Dato : 25-12-03 01:24

Prøv http://www.datadosen.se/jalbum/ dette (gratis) program laver sine egne.

--
John Vedsegaard

http://www.taform.dk

Fra : Ole

Dato : 25-12-03 13:42

> Prøv http://www.datadosen.se/jalbum/ dette (gratis) program laver sine
egne.

Er der nogen der har erfaring med dette album?

Umiddelbart ser det lidt vanskelig ud.

Mvh
Ole

Fra : jakeboy

Dato : 29-12-03 01:12

"Ole" <nomail@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> egne.
> >

> Er der nogen der har erfaring med dette album?
>
> Umiddelbart ser det lidt vanskelig ud.
>

> Mvh
> Ole

Jeg har brugt det et par gange - har dog ikke tilpasset det efterfølgende...
Du kan evt kigge på www.jakeboy.dk. Der er MASSER af muligheder for at
tilpasse gallerierne inden det genereres hvis du har lyst. Jeg kan kun
anbefale det

Fra : Bente Jepsen

Dato : 30-12-03 20:41

"jakeboy" <hanz@fisk.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Du kan evt kigge på www.jakeboy.dk. Der er MASSER af muligheder for at
> tilpasse gallerierne inden det genereres hvis du har lyst. Jeg kan kun

Tja, jeg har hentet programmet da det er noget af det jeg gerne vil have til
min hjemmeside, men jeg kan sagtens få lavet et galleri, men kan med min
bedste vilje ikke få ind i knolden, hvordan pokker jeg får det integreret i
frontpage i hjemmesiden, på det hyperlink, hvor jeg har mit nuværende
galleri liggende.
Ved godt det er lidt OT, men da det er Frontpage det skal puttes ind i vel
ikke helt OT

Mange hilsner
Bente

Fra : KH