Opdatere andet frame
Fra : Claus Marcussen

Dato : 23-12-03 16:45

Hej.

Da postvæsnet har snydt mig (julegave: bog om JavaScript
returneret til Amazon), så går der 2-3 uger inden jeg kan klare
dette selv, så jeg har brug for hjælp.

I.f.m. en login (virker fint) så har jeg (når den godkendes)
behov for at skifte menuen ud i et andet frame. Men jeg har
prøvet alt hvad jeg kender uden det virker, så jeg er på ski.....
!

Jeg troede, at jeg fra ASP kunne lave følgende:

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript" TYPE="text/javascript"><!--
function changeFrame(URL)
{
parent.frames["admmenu"].location = URL;
}
//-->
      </SCRIPT>
   </head>

en masse kode der sikrer adgang og derefter

          Response.Write "<script language=""JavaScript""><!--"
          Response.Write "changeFrame('admmenu.html');"
          Response.Write "//--></script>"

Jeg har desværre intet steds på nettet hvor jeg kan vise et
eksempel - det er en administratormenu for en ven, så jeg kan
ikke offentliggøre denne.

Der er helt sikker en derude som kan redde min jul - nu hvor
postvæsnet har gjort deres til at ødelægge den.

GOD JUL til alle
Claus Marcussen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : *XxX*

Dato : 26-12-03 17:11

"Claus Marcussen" <claus.marcussen.NOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> function changeFrame(URL)
> {
> parent.frames["admmenu"].location = URL;

Det her ovenover skal du nok ikke lave i ASP og heder det vist location.href
= 'nyside.htm'