Et tiscali sprøgsmål (Dail in nr.)
Fra : Flemming

Dato : 25-12-03 20:57

Hejsa

Jeg skal have ændret mit opkalds nr. på min gamle dail in. Syntes ikke jeg
kan ændre det via "savlet". Skal man virkelig ringe ind eller har jeg
overset noget ?

--
Mvh. Flemming

Fra : Rudi Stegen

Dato : 25-12-03 22:51

Hej Flemming, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Jeg skal have ændret mit opkalds nr. på min gamle dail in. Syntes
> ikke jeg kan ændre det via "savlet". Skal man virkelig ringe ind
> eller har jeg overset noget ?

Hvis du tænker på det tidligere "A-nummerspærring", har du ikke overset
noget som sådan. Det findes ikke mere.

Da NytSystem rullede ind i foråret 2002, kunne man vælge mellem en
konto med A-nummerspærring eller en uden. Men man kunne ikke ændre en
eksisterende konto (dvs. aktivere/deaktivere A-nummerspærring, skrive
flere telefonnumre på, fjerne nogle, ændre... etc.)

For ikke så længe siden blev A-nummerspærring så helt fjernet.

Hvis du derimod (hvilket jeg ikke tror), du tænker på 1049-nummeret,
man skal kalde ("dialup"), er det 104938833883.

--
Hygge fra Århus - Rudi