IBM Aptiva keyboard
Fra : Christiansen

Dato : 25-12-03 22:08

Jeg har en IBM Aptiva med et Rapid Access Keyboard type KB7993.
Det virker imidlertid ikke på special tasterne efter installation af Windows
XP
Nogen der har et tips om driver eller andet.

Poul

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 26-12-03 11:55

On Thu, 25 Dec 2003 22:07:54 +0100, Christiansen wrote:

> [...]
> XP
> Nogen der har et tips om driver eller andet.

Du skal installere driverne til keyboardet. Du burde kunne finde driverne
til XP på denne side http://www.mic-innovations.com/
--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Christiansen

Dato : 27-12-03 08:31

Nej det hjælper ikke, keyboardet er 6 år gammelt så der findes vist ikke
driver til det, jeg må vist ud og købe mig et nyt.

ellers tak for hjælpen.

Poul Henrik

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 27-12-03 10:11

On Sat, 27 Dec 2003 08:30:57 +0100, Christiansen wrote:

> Nej det hjælper ikke, keyboardet er 6 år gammelt så der findes vist ikke
> driver til det, jeg må vist ud og købe mig et nyt.
>
> ellers tak for hjælpen.
>
> Poul Henrik

Måske, men Win XP på en 6 år gammel computer, så vil jeg tro det var bedre
at køre win98...

Hvis du ikke har prøvet dette så prøv at hente filen til Rapid Acces pro,
det kan jo være at den virker. Den er næsten i bunden på denne side.

http://www.mic-innovations.com/drivers_software_manuals.htm

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Leony

Dato : 27-12-03 14:55

In news:b5v8qq1vvc4j$.be2vrizlbnnz$.dlg@40tude.net,
Jens Stadsgaard <jensstadsgaaard@post.cybercity.invalid> typed:

> Måske, men Win XP på en 6 år gammel computer, så vil jeg tro det var
> bedre at køre win98...

Det er vist kun tastaturet der er 6 år gammelt.
Der findes jo en del der sværger til de gamle IBM tastaturer.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Christiansen

Dato : 28-12-03 18:18

> Det er vist kun tastaturet der er 6 år gammelt.
> Der findes jo en del der sværger til de gamle IBM tastaturer.

Det er faktisk en IBM Aptiva fra 97, 400 Mhz processor 320 MB ram og 80 G
harddisk.
Den har aldrig kørt bedre eller hurtiger end siden jeg installerede XP.
Måske ikke det hurtigste der findes, men når den nu er sat op til at køre
med så lidt som muligt i baggrunden så når jeg da det jeg skal nå. De
superhurtige jeg bruger på arbejdet får ikke en til at skrive hurtigere, og
det er bare det jeg skal. Selvfølgelig er drømmen da at få en sådan en.

Poul Henrik

Fra : Leony

Dato : 28-12-03 19:07

In news:3fef102a$0$27454$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Christiansen <poulbrit@tdcadsl.dk> typed:

> Det er faktisk en IBM Aptiva fra 97, 400 Mhz processor 320 MB ram og
> 80 G harddisk.

Jeg hæftede mig bare ved, at du skrev at tastaturet var 6 år gammelt.

> De superhurtige jeg bruger på arbejdet får ikke en til at
> skrive hurtigere, og det er bare det jeg skal.

Konen sætter jo nok også pris på at du kan nå at støvsuge og vaske op,
mens Word startes op