Vælg selv alle komponenter og få samlet pc~
Fra : Mikkel

Dato : 25-12-03 14:08

Er der nogle der kender andre internetbutikker end www.shg.dk hvor man selv
bestemmer og sammensætter hver enkelt del til en pc og så kan vælge at de
skal samle maskinen for en??

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 25-12-03 14:23

"Mikkel" <ikke@oplyst.dk> wrote:

>Er der nogle der kender andre internetbutikker end www.shg.dk hvor man selv
>bestemmer og sammensætter hver enkelt del til en pc og så kan vælge at de
>skal samle maskinen for en??

Der er masser af den slags forretninger, jeg kan nævne www.prcdata.dk
og www.midtdata.dk.

Men der findes formentligt også et par stykker i dit lokalområde.

<mlr>

Fra : Mikkel

Dato : 25-12-03 15:16

> Der er masser af den slags forretninger, jeg kan nævne www.prcdata.dk
> og www.midtdata.dk.
>
> Men der findes formentligt også et par stykker i dit lokalområde.

Ok. Men nu er jeg lidt kritisk hvad sådan noget angår!

www.prcdata.dk har f.eks. næsten kun grafikkort fra mindre kendte
producenter såvidt jeg kender til (f.eks. ikke et større udvalg af Asus som
et min favorit) og så kan jeg heller ikke finde nogen SATA harddiske!

www.midtdata.dk her står der ganske enkelt ikke priser ud for de forskellige
dele i saml selv funktionen, dvs. man skal sidde og vælge alle de
forskellige hvis man skal sammenligne pris/produkt!

Nogen som kender andre sider m. saml selv?

Fra : Leony

Dato : 26-12-03 16:12

In news:3feaf117$0$30073$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Mikkel <ikke@oplyst.dk> typed:

> og så kan jeg heller ikke finde nogen SATA harddiske!

Dem har de da ellers en del af:
http://www.prcdata.dk/ProduktlisteFrame.Asp?KategoriID=4&VaregruppeID=9

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : ThomasT

Dato : 25-12-03 15:16

www.bjtrading.dk har, ovenikøbet gode priser. De har bare et for lille
udvalg af bundkort.

ThomasT

Fra : Mikkel

Dato : 25-12-03 15:20

"ThomasT" <FJERN-DETTEthth@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> www.bjtrading.dk har, ovenikøbet gode priser. De har bare et for lille
> udvalg af bundkort.

Generelt har de et MEGET lille udvalg af alt! Ingen oplysninger om producent
af grafikkort, RAM, kabinet mv. og jeg er allerede stået af...

Fra : kurt lund

Dato : 25-12-03 19:08

> [...]
producent
> af grafikkort, RAM, kabinet mv. og jeg er allerede stået af...

Hej
Så køb den ved SHG
så er du over alle de problemer

Kurt

Fra : Mikkel

Dato : 26-12-03 10:50

"kurt lund" <klander52@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Mikkel" <ikke@oplyst.dk> skrev i en meddelelse

> producent
> >

> Hej
> Så køb den ved SHG
> så er du over alle de problemer

Jep! På nær at jeg syntes man hører en del skrækhistorier om dem fra folk
hvor de har haft problemer med det de har købt og så da de skulle reklamere
over det har der ikke været andet end problemer som beskyldninger om hvem
der havde ødelagt hvad og meget lange ekspeditionstider ved reperation eller
ombytning...

Fra : Henrik Dissing

Dato : 30-12-03 15:44

On Fri, 26 Dec 2003 10:49:33 +0100, Mikkel wrote:

> [...]
>der havde ødelagt hvad og meget lange ekspeditionstider ved reperation eller

Den slags historier kan du høre om de fleste forhandlere. Man må huske på at
det er en overordentlig hård branche de er i. Vi kunder er jo nogle skarn
som vil have gratis rådgivning og alligevel næsten altid køber hvor det er
billigst. Bagefter vil vi have lov til at returnere produkterne hvis de ikke
levede op til vores forventninger, men hvis vi selv får tilsendt et produkt
hvor emballagen er brudt, hyler vi straks op om fup og svindel.

SHG er en af de allerstørste, så det er ikke underligt hvis man hører en del
historier om dem. Personligt handler jeg altid dér, og man kan i hvert fald
være sikker på at de er til at stole på med hensyn til levering. At de kan
være tunge at danse med ved reklamationer, skal såmænd nok passe, men jeg
tvivler på at de er værre end så mange andre.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)