Medion lugter
Fra : Keldm

Dato : 25-12-03 12:00

Min nye MEDION 8080 ALDI, (fra22. december) udsender en ubehagelig plastic
lugt, måske endda varm plastic.
Er det fordi den er ny, den har vel efterhånden kørt 5 timer, eller er der
noget der på et eller andet tidspunkt gåt ild i ?
Har nogen været udsat for tilsvarende?
Keldm

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-12-03 12:19

"Keldm" <keldm@post2.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Er det fordi den er ny, den har vel efterhånden kørt 5 timer, eller er der
> noget der på et eller andet tidspunkt gåt ild i ?

Sådan er det jo med alt nyt elektronik, så kan det udsende dampe.... Især
fra nye monitorere er vist mest udsat...

Luft ud, og så går det jo nok over med tiden.

Fra : Rado

Dato : 26-12-03 12:37

On Thu, 25 Dec 2003 12:18:48 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

>Sådan er det jo med alt nyt elektronik, så kan det udsende dampe.... Især
>fra nye monitorere er vist mest udsat...

Og desværre giftige dampe, i mange tilfælde (brandhæmmere i plasten,
der lækker ud).

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 26-12-03 16:51

Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev:

> Og desværre giftige dampe, i mange tilfælde (brandhæmmere i
> plasten, der lækker ud).

Ja men brandhæmmerne har trods alt en ret fornuftig funktion.

--
Morten http://miljokemi.dk