Connection.Open() failed for..
Fra : MR

Dato : 25-12-03 00:16

Hej alle

Jeg har et problem som jeg nu er ved at give lidt op over for. Det handler
om connection til databaser.
Jeg er ikke helt inde i det endnu, men er klar over at der findes det der
hedder datakilder i kontrolpanel, hvor det er muligt at oprette en
bruger -dns og en system -dns.

Problemet er at jeg kan ikke få forbindelse eller skabe en connection til
min database/er. Både når jeg installere en msde version af sql server, og
når jeg bare prøver at oprette forbindelse. Ved ikke om nogle har haft de
samme problemmer som jeg med fejlen.: Connection.Open et eller andet
.....fails.

Det lader egentlig også til at jeg ikke kan oprette hverken en bruger -dns
eller system-dns, men jeg behøver vel slet ikke at benytte datakilder i
kontrolpanel.
Håber nogle kan hjælpe. Måske er det bare mig der installere forkret, men
det ville være rart at høre noget om disse emner.

Matrixrevolution@webspeed.dk
2003-04 /MR