Julegave fra helloo.dk
Fra : helloo.dk

Dato : 23-12-03 04:13

Som en Julegave fra helloo.dk vil jeg give en gratis kode til alle dem som
skriver deres Imei nr samt hvad telefonen er låst til her i denne tråd. (kun
til og med 24/12-03) og (kan ikke klare Debitel DCT3 telefoner)

Hvis i ikke ved hvordan i skal bruge koden skal i kikke på www.helloo.dk
under guide for koder.
Har i en DCT4 telefon kan i stadig hente programmet til udregning af koder
fra "Gratis Download" siden..

Glædelig Jul alle sammen..
Hilsen Dan

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-03 18:11

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
(kun
> til og med 24/12-03) og (kan ikke klare Debitel DCT3 telefoner)

Har en nokia 3310 låst til TDC

Imei: 350103107652941

> Glædelig Jul alle sammen..

I lige måde

CS

cs at sleepy dot dk

Fra : DirectX

Dato : 23-12-03 18:30

Hejsa

Når ham Helloo.dk er taget i byen, så må man vel hellere

#pw+7140630445+1#

Mvh
C@ss

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-03 20:23

"DirectX" <stendrup@REMOVEvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Når ham Helloo.dk er taget i byen, så må man vel hellere
>

> #pw+7140630445+1#

Hehe mange tak! Håber det virker

God jul til dig herfra

> Mvh
> C@ss

CS

cs at sleepy dot dk

Fra : helloo.dk

Dato : 23-12-03 22:59

> Hejsa
>
> Når ham Helloo.dk er taget i byen, så må man vel hellere
>

> #pw+7140630445+1#

Takker for denne backup.. det er rart der er nogle af os som kan
sammenarbejde...
Hilsen Dan

--
Gratis unlock af DCT4 telefoner