Lyddæmpede kølere mm.
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-04-01 14:40

Hejsa,

jeg tænker lidt på at lyddæmpe mit og min brors system.

Jeg har set på denne psu, på kun 26,4db.
http://www.quietpc.com/psu.html

Ved nogen hvor de sælges, hvad de koster og om de virkelig er så lydløse.
Hvad larmer en alm. psu uden lownoise egentlig?

Og hvad med deres kabinetblæsere og cpu kølere, er de noget værd og hvad
koster de?

Mvh. og på forhånd tak.
- Mikael Nørrelund

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-04-01 14:41

Ps.
De skal bruges til 2 midikabinetter, 300watt psu'er og althlon slot a
bundkort.

/Mikael

Fra : Devast8or

Dato : 19-04-01 14:40

Jeg kender ikke til de produkter du selv nævner men både www.webconsult.dk
og www.studiedata.dk sælger lyddæmpet udstyr til computere, det kan være du
kan finde noget der.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-04-01 14:49

Tak du, jeg har linkene i foretrukne, men havde lige glemet hvilke
forhandlere der egentlig begik sig i det...

/Mikael

Fra : Devast8or

Dato : 19-04-01 15:57

Du kan også prøve i dk.edb.hardware.overclocking der er mange der også ved
en hel del om støjdæmpning.

Devast8or

Fra : Iceman

Dato : 19-04-01 18:40

> Jeg har set på denne psu, på kun 26,4db.
> http://www.quietpc.com/psu.html

26 dB er ikke særlig støjsvagt.

Du kan sagtens finde kølere, som støjer langt mindre f.eks. Zalman, Noise
Control og Silent System. Husk dog også at kigge på ydelsen på de
forskellige kølere.

Iceman

Fra : Devast8or

Dato : 19-04-01 19:45

Min Noise Control PSU larmer ifølge Webconsults hjemmeside 19-25 db og den
er meget støjsvag.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Iceman wrote ...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-04-01 22:27

Mikael Nørrelund Andersen skrev...

>jeg tænker lidt på at lyddæmpe mit og min brors system.

Prøv at kigge i OC FAQ'en. Der er endnu ikke så meget om støjdæmpning,
men det er lige på trapperne. FAQ'en opdateres stortset dagligt i
øjeblikket.

--
kent - Overclocking FAQ:
www.oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Uffe Callesen

Dato : 20-04-01 07:02

Jeg kan personligt anbefale Channelwell - deres PSU'er siger ikke en dyt