/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Inkasso pga. Smarttalk Debitel
Fra : Thomas Rygaard


Dato : 22-12-03 14:58

Hej NG

Jeg købte i foråret en Nokia 3310 med Debitel Smarttalk for 10 måneder
siden. Da perioden med 6 mdr. abonnement hos Debitel udløb skiftede jeg til
CBB. Abonnementet blev i den forbindelse med meget besvær opsagt hos
Debitel. For en uge siden modtog jeg en inkassotrussel fra inkassofirmaet
Lindorff A/S i Roskilde som jeg efterfølgende kontaktede.

De hævder at kontoen på mit taletidskort var negativ ved opsigelsen. Beløbet
er nu oppe på 125 kr + xtra rykkergebyr på 100 kr og trusler om mere. På
spørgsmålet om hvorfor jeg ikke havde modtaget en eneste regning fra Debitel
på beløbet blev der svaret mistroisk og undvigende.

Er der andre end undertegnede som har haft lignende erfaringer med Debitel ?

Sinatra





 
 
Ole Jensen (22-12-2003)
Kommentar
Fra : Ole Jensen


Dato : 22-12-03 17:53

For nogen jeg kender tog det 2 år om at opsige deres abonnement hos Debitel.
De sendte ikke mindre en 5 anbefalet breve, før der skete noget.
Så vidt jeg ved har de ikke tænkt sig at blive kunder hos Debitel igen.

De har nok bare været uheldige.

/Ole



"Thomas Rygaard" <thomas@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3fe6f862$0$24861$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Hej NG
>
> Jeg købte i foråret en Nokia 3310 med Debitel Smarttalk for 10 måneder
> siden. Da perioden med 6 mdr. abonnement hos Debitel udløb skiftede jeg
til
> CBB. Abonnementet blev i den forbindelse med meget besvær opsagt hos
> Debitel. For en uge siden modtog jeg en inkassotrussel fra inkassofirmaet
> Lindorff A/S i Roskilde som jeg efterfølgende kontaktede.
>
> De hævder at kontoen på mit taletidskort var negativ ved opsigelsen.
Beløbet
> er nu oppe på 125 kr + xtra rykkergebyr på 100 kr og trusler om mere. På
> spørgsmålet om hvorfor jeg ikke havde modtaget en eneste regning fra
Debitel
> på beløbet blev der svaret mistroisk og undvigende.
>
> Er der andre end undertegnede som har haft lignende erfaringer med Debitel
?
>
> Sinatra
>
>
>
>



Dennis Pedersen (23-12-2003)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 23-12-03 13:51


"Ole Jensen" <mail@mail.aa> wrote in message
news:3fe72124$0$29309$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> For nogen jeg kender tog det 2 år om at opsige deres abonnement hos
Debitel.
> De sendte ikke mindre en 5 anbefalet breve, før der skete noget.
> Så vidt jeg ved har de ikke tænkt sig at blive kunder hos Debitel igen.
>
> De har nok bare været uheldige.

Da jeg skulle opsige mit debitel i 1999 var det samme problem.
De ville simpelthen bare ikke forstå at mit abono var opsagt indenfor
fristen - det endte med at de fik beskeden at yderligere skrivelser kunne de
sende til min advokat. Så holdte det op - heldigvis.
Magen til cirkus - skulle tro Tiscali har 'arvet' Debitels opsigelses
rutiner ;)



--
/Dennis
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk






Hans Paulin (24-12-2003)
Kommentar
Fra : Hans Paulin


Dato : 24-12-03 12:25

Thomas Rygaard skrev:

> De hævder at kontoen på mit taletidskort var negativ ved opsigelsen.

....*kan* man komme under "0" på et taletidskort?

....har et ét år gammelt fra Telia med godt hundrede kroner på - måske
var det bedre bare at smide det væk...
--
Med venlig hilsen
Hans



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408878
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste