P900 Internet funktion?
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 22-12-03 08:21

Hej

Hvor god er Internet funktionen (web browser) i P900?
Er der ting den ikke kan vise/forstå?

mvh Lars

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 22-12-03 09:32

Lars Rasmussen wrote:
> Hej
>
> Hvor god er Internet funktionen (web browser) i P900?
> Er der ting den ikke kan vise/forstå?

Du kan hente Opera browseren gratis til din P900 :)

--
Joergen Ramskov
Support http://digitalforbruger.dk

Fra : ASC

Dato : 22-12-03 10:16

Joergen Ramskov <jra@con.terra.dk> wrote in article
<3fe6abfc$0$124$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Du kan hente Opera browseren gratis til din P900 :)

> [...]

Ligger Opera browseren ikke på den CD, som følger med din P900?

Jeg har selv brugt Opera browseren til min P800, og det er en suveren
oplevelse i forhold til den standard browser, som ligger i P800.

mvh

ASC

Fra : Søren Egstrup

Dato : 22-12-03 13:52

On 22 Dec 2003 09:16:21 GMT, "ASC" <ASC(fjern-dette)@Sonofon.DK>
wrote:

>Ligger Opera browseren ikke på den CD, som følger med din P900?
>
>Jeg har selv brugt Opera browseren til min P800, og det er en suveren
>oplevelse i forhold til den standard browser, som ligger i P800.

Jeg kan ikke finde noget Opera kan, som ikke standard browseren kan,
måske har jeg overset noget - !!!

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 22-12-03 14:09

ASC wrote:

> Ligger Opera browseren ikke på den CD, som følger med din P900?

Det ved jeg faktisk ikke, jeg har en P800 :)

> Jeg har selv brugt Opera browseren til min P800, og det er en suveren
> oplevelse i forhold til den standard browser, som ligger i P800.

Jeg har ikke rigtigt brugt standard browseren, men Opera har fungeret
ganske godt de få gange jeg har benyttet den. Dog er der problemer med
frames, men det er forståeligt.