JUBII nu sneer det
Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 22-12-03 07:33

Endlig kom det sneene, glæder mig til at se hvad alle de små heste siger når
jeg lukker dem ud lige om lidt.

Fra : Matilde Bøgh

Dato : 22-12-03 09:47

"Camilla Fruergaard" <mitfornavn@mitefternavn.com> skrev i en meddelelse
> Endlig kom det sneene, glæder mig til at se hvad alle de små heste siger
når
> jeg lukker dem ud lige om lidt.

Hmm her i Odense ligger der kun et meget tyndt lag, og en masse is.

Fra : Zirfelt

Dato : 22-12-03 11:43

> Endlig kom det sneene, glæder mig til at se hvad alle de små heste siger
når
> jeg lukker dem ud lige om lidt.

Æv, det er sådan noget man går glip af når de går i løsdrift
Hilsen Irene.

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 22-12-03 12:30

Hvor var det dejligt at se, de nød det rigtigt. Den store af dem, mente lige
at han skulle føre an, men da han så sneen, stod han helt stille, så det
blev den lille der stolt satte sine små hove i sneen efter fulgt at en masse
bukspring

Så nu går de rigtig og hygger sig.