Router hos Telia
Fra : Frylle

Dato : 22-12-03 19:43

Hejsa.

er der nogen der ved om det er muligt at køre med en router på en telia
bredbånds forbindelse..

jimmy

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 22-12-03 20:12

Hvilken forbindelse? Bredbånd@Home eller StofaNet?

--
Andreas Plesner Jacobsen | Neckties strangle clear thinking.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-12-03 20:31

Andreas Plesner Jacobsen <apj@daarligstil.dk> skrev :

>Hvilken forbindelse? Bredbånd@Home eller StofaNet?

Tjah - Stofanet har jo ikke noget med xdsl at gøre, så når det er
stillet her, så må det vel være en adslforbindelse.
--
Knud

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 22-12-03 20:44

On 2003-12-22, Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

> Tjah - Stofanet har jo ikke noget med xdsl at gøre, så når det er
> stillet her, så må det vel være en adslforbindelse.

Optimist.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Heisenberg may have slept here...

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 22-12-03 20:55

Andreas Plesner Jacobsen wrote:
> Optimist.

Dem skal der vel også være plads til? :)

--
Mvh. Jan G. Nielsen

Fra : Frylle

Dato : 22-12-03 20:55

Det er en Adsl forbindelse..... Telia bredbånd@home og der er snakke om en
d-link 604

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 22-12-03 21:00

On 2003-12-22, Frylle <Frylle@SPAMtdcadsl.dk> wrote:

> Det er en Adsl forbindelse..... Telia bredbånd@home og der er snakke om en
> d-link 604

En Ethernet-router, der kan være DHCP klient skulle virke fint. (Men du
skal ikke regne med at få hjælp fra Telia til at konfigurere den).

--
Andreas Plesner Jacobsen | Let's call it an accidental feature.

Fra : Frylle

Dato : 22-12-03 21:02

nej det regnede jeg godt med.... jeg mener også at kunne få det til at
virke, hvis bare den er kompatibel. med deres system

Jimmy

Fra : kaare

Dato : 23-12-03 02:44

"Frylle" <Frylle@SPAMtdcadsl.dk> wrote in message
> nej det regnede jeg godt med.... jeg mener også at kunne få det til at
> virke, hvis bare den er kompatibel. med deres system

Det er der ingen problemer i. 604'eren kan sagtens gøre det. Som sagt skal
den bare stå til DHCP...

.... Men hvis det går i ged, så kontroller lige om ikke routeren er gået kold
inden du ringer til Telias Support... for ellers bliver du smadret. :)

Kaare