ASUS P4PE vs. Intel P4 3000 med HT support
Fra : michael hansen

Dato : 22-12-03 18:36

Min pc genstarter ind i mellem der blinker lige en blå fejlskærm frem før
den genstarter men ikke så lang tid at jeg kan nå at læse hvad der står på
den !! jeg har lige monteret P4 3000 / 533 ( HT Support ) men efter det
opføre den sig mærkeligt ( Genstarter ) ( Låser) er der nogle der har
erfaring med disse 2 dele sammen ASUS P4PE & P4 3000 så vil jeg gerne høre
om der muligvis var noget hjælp at hente !! :o|

(( Den kørte så godt før med min GL. 2.4 / 400 ...Snøft !! ))

*/MH

Fra : Leony

Dato : 23-12-03 17:06

In news:3YFFb.4624$3w.3424@news.get2net.dk,
michael hansen <michael@fiskeweb.dk> typed:

> Min pc genstarter ind i mellem der blinker lige en blå fejlskærm frem
> før den genstarter men ikke så lang tid at jeg kan nå at læse hvad
> der står på den !!

Hvis du bruger XP eller 2000, så slå "genstart automatisk ved fejl" fra:
Start -> Indstillinger -> Kontrolpanel -> System -> fanebladet
Avanceret -> tryk på Indstillinger i Start og genoprettelse -> fjern
hakket i Genstart automatisk.

Nu vil du kunne se den blå skærm lige så længe du ønsker.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/