Dragfunktioner
Fra : Villads Nygaard

Dato : 19-04-01 13:14

Jeg har et lille problem. Hvorledes kan jeg definere, at dragfunktionen kun
skal være aktiv, når musen er over selve det område som skal kunne trækkes?

mvh
Villads

Fra : MTPO

Dato : 19-04-01 16:58

Du definerer "hit" område i buton så stor som passer dig.

--
Hilsner
MTPO

Fra : lars gregersen

Dato : 20-04-01 00:40

Hej Villads
Lav et usynlig movieclip der følger cursoren og brug der efter hitTest.
Lars