Slægtsbog købes
Fra : Flemming Svendsen

Dato : 18-12-03 08:59

Skulle nogen være i stand til at skaffe mig bogen "Slægten Heede - Hede I
300 - 350 år" er jeg meget interesseret i at høre om pris og stand.
Venlig hilsen
Flemming Svendsen, Korsør

Fra : Kurt Hansen

Dato : 18-12-03 14:51

Thu, 18 Dec 2003 08:58:44 +0100, skrev Flemming Svendsen:

>Skulle nogen være i stand til at skaffe mig bogen "Slægten Heede - Hede I
>300 - 350 år" er jeg meget interesseret i at høre om pris og stand.

Hvis det er vigtigt for dig at eje bogen så OK, men du kunne jo
bestille den hjem via www.bibliotek.dk. Følgende biblioteker har
bogen:

Statsbiblioteket i Århus
Ålborg Bibliotek
Frederiksberg Bibliotek

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt/snabel-a/towle/punktum/dk

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 18-12-03 16:54

"> Hvis det er vigtigt for dig at eje bogen så OK, men du kunne jo
> [...]
*********
Jow, det er vigtigt.
Jeg har lånt bogen hjem fra Ålborg, men den er så omfattende at man ikke får
overblik sådan lige på en studs.
Hilsen Flemming.

Fra : KEA

Dato : 18-12-03 19:59

Har du prøvd å søke i antikvariater?

www.antikvariat.net

Kjell-Erik

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 19-12-03 08:29

> Har du prøvd å søke i antikvariater?
> Kjell-Erik
***************
Kjell- Erik.
Ja, - - i hele Skandinavien.
Bogen er ikke så gammel, der er kun fremstillet 200 exemplarer, det er et
digert værk, og det kunne jo tænkes at een og anden allerede lå i en skuffe
til ingen nytte, så kan jeg jo lige så godt bruge den.
Flemming.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 19-12-03 21:05

> Ja, - - i hele Skandinavien.

Lad mig benytte anledningen til at anbefale Ruuds Antikvariat i Oslo.
Han har en meget stor samling dansk/norsk genealogi. Skriv direkte.

*

/|\
í/|\¤ Glædelig for-jul
///|\\í Steen Thomsen
/í/|\¡\
í/¡/|í\í\
/í//¤|\*\\í

Steen Thomsen http://www.danbbs.dk/~stst/
Frederikssundsvej 128 H st-th
DK 2700 Brønshøj
Danmark
Tlf: +45 3880 0202 steenthomsen@danbbs.dk

Fra : Torben Sørensen

Dato : 19-12-03 22:58

Hej
Du kan finde den her i Oslo
http://home.online.no/~cfscheel/SL-HE.HTM
Torben B Sørensen
Ved privat mail fjern de 2 "XX"

Fra : Bodil Madsen

Dato : 20-12-03 09:36

Tusind tak for henvisning til dette antikvariat. Har fundet flere
interessante bøger.
mvh
Bodil Madsen

Fra : Jan Tuxen

Dato : 20-12-03 11:40

On Sat, 20 Dec 2003 09:35:51 +0100, "Bodil Madsen"
<bodil@fjernmig.nyraad.net> wrote:

>Tusind tak for henvisning til dette antikvariat. Har fundet flere
>interessante bøger.

Jeg tror, at der er en misforståelse her. Christian F. Scheels sider
under http://home.online.no/~cfscheel/sl-index.htm er en bibliografi
over norsk og dansk slægtslitteratur. Altså et hjælpeværktøj for os
andre og ikke noget antikvariat.

--
Jan Tuxen
http://www.tuxen.info/

Fra : Torben Sørensen

Dato : 21-12-03 11:10

Hej
Ja det er korekt det er kun henvisning, jeg var lidt for hurtig til at
skrive, sory.
Torben

Fra : Kurt Hansen

Dato : 20-12-03 11:45

Sat, 20 Dec 2003 09:35:51 +0100, skrev Bodil Madsen:

>Tusind tak for henvisning til dette antikvariat. Har fundet flere
>interessante bøger.
>mvh
>Bodil Madsen

Klap hesten, Bodil. Det er IKKE et antikvariat - det er en
bibliografi. Øverst på siden står der:

Please note: This list only states the existence of the literature.
I cannot provide any of it (although I may be able to advise you in
some cases).