Demo for TMG
Fra : Bent Fleron

Dato : 10-12-03 17:07

Jeg har med interesse fulgt de forskellige indlæg om den nye version af
TMG, men jeg kan ikke rigtig hitte ud af at finde frem til det link hvor
man kan downloade en demoversion. Det ser ikke ud til at være på
hovedsiden. Kan nogen hjælpe.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron.
For den der orker at sende en returmeddelelse

Fra : Kurt Hansen

Dato : 10-12-03 17:24

Wed, 10 Dec 2003 17:06:54 +0100, skrev Bent Fleron:

> [...]
>TMG, men jeg kan ikke rigtig hitte ud af at finde frem til det link hvor
>man kan downloade en demoversion. Det ser ikke ud til at være på

Det ligger ellers lige for. På forsiden vælger du "The Master
Genealogist" blandt de blå overskrifter. Det aller øverste på siden om
programmet er en liste over muligheder - der iblandt:

"Download a 30-day free trial (31 Megs)"
<http://www.whollygenes.com/tmg5.htm>

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt/snabel-a/towle/punktum/dk

Fra : Bent Fleron

Dato : 10-12-03 20:08

Kurt Hansen wrote:
> [...]

> programmet er en liste over muligheder - der iblandt:

> "Download a 30-day free trial (31 Megs)"

Jeg havde efterhånden prøvet mange forskellige sider men lige netop den
du nævner havde jeg overset. Det første man bliver blind på er som
bekendt øjnene, så tak for det Kurt.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 11-12-03 12:49

On Wed, 10 Dec 2003 20:07:44 +0100, "Bent Fleron"
<ikke@gyldig.invalid> wrote:

klik
>Jeg havde efterhånden prøvet mange forskellige sider men lige netop den
>du nævner havde jeg overset. Det første man bliver blind på er som
>bekendt øjnene, så tak for det Kurt.

Eller Blindtarmen
OT sorry
mvh Ebbe

Fra : torleif haugødegård

Dato : 11-12-03 23:11

Bent Fleron:

> [...]
>TMG, men jeg kan ikke rigtig hitte ud af at finde frem til det link hvor
>man kan downloade en demoversion. Det ser ikke ud til at være på

Den nærmeste mulighet er i Norge:
Torleif Haugødegård, Hamar
tha@tha.no
www.tha.no