Symptomer på lavt blodtryk ?
Fra : Sonil

Dato : 17-12-03 13:19

Hej,

Hvad er symptomer på lavt blodtryk ?

Mit eget blodtryk er 100/60, er det for lavt ?

Mvh
Søren

Fra : Padmé Amidala

Dato : 17-12-03 15:12

Træthed er det mest fremtrædende symptom.
Man plejer at sige, at et normalt blodtryk skal ligge på 120/60-70....

VH
Padmè

Fra : Uffe Ravn

Dato : 18-12-03 00:39

"Padmé Amidala" <gsagae@geagnhwo.com> skrev

> Træthed er det mest fremtrædende symptom.

Svimmelhed, hovedpine, sortnen for øjnene mm.

Mvh.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 18-12-03 01:02

"Sonil" <sonil@ofir.dk> skrev

> Mit eget blodtryk er 100/60, er det for lavt ?

Måske, men mon ikke du skulle tage en snak med din læge om det?
Idet jeg antager du har nogle symptomer , siden du stiller spørgsmålene.

Dit blodtryk kunne være en kernesund sportsmands, men også en
hjertesvækket persons.

PS. læger bider normalt ikke.

Mvh.