Leje af ferie bil.
Fra : Rene Di Nardo

Dato : 19-12-03 13:46

Hej NG

Måske er det ikke det helt rigtige sted at droppe denne forespørgsel, men
det har dog lidt med camping at gøre i sidste ende (destinationen er til en
campingplads i sydeuropa). Det jeg søger er information om hvor jeg kan leje
en mindre bus eller stor bil (plads til 6 personer + feriebagage) og det
skal helst være et sted i Tyskland nær græsen.

Mv. René

Fra : Svend Mikael Hansen

Dato : 21-12-03 12:33

Hej René

Jeg kan varmt anbefale Sixt (www.e-sixt.de) der ligger noget i Flensborg
(Harrisle, Am Oxer). Jeg har flere gange brugt Sixt når jeg har kørt hjem
fra München, boede der nede i to år. Der findes og det der hedder europcar
(www.europcar.de), det ligger ikke langt fra banegården i Flensborg, ca. 7?
med taxa.
Hvis du har flere spørgsmål er du velkommen til at skrive.

/Svend