Der bor...
Fra : Melanie

Dato : 20-12-03 10:52

Hej Ng

Jeg er 26 år og har ikke børn endnu, men har lige fået juleferie i 16
dage... Jeg er som et lille barn lige nu og er total juleglad *SS*

Jeg går og ordner lidt julepynt og nynner en julesang som jeg faktisk ikke
helt kan huske, men ved at jeg sang den som barn.
Den går noget i stil med:
Der bor en lille nissemand i huset mørke rum bomelom
han spiser og er så glad......
for julemad....
Der bor en lille nissemand i huset mørke rum

Er der nogen der kender den, som kan sige mig resten af teksten?

Glædelig jul

Mvh Melanie

Fra : Ann *Dagensdyr.dk*

Dato : 20-12-03 11:10

"Melanie" <melanie@dinven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for julemad....
> Der bor en lille nissemand i huset mørke rum
>
> Er der nogen der kender den, som kan sige mig resten af teksten?

Hej Melanie

Du kan finde teksten her:
http://www.mor-far.dk/blandet/sangbog/sange.asp?SangId=211

Glædelig jul til dig også
--
Venlig Hilsen

Ann Jensen
www.dagensdyr.dk - Dit kæledyr på nettet!

Fra : Melanie

Dato : 20-12-03 11:50

Hej Ann og Inger

"Ann *Dagensdyr.dk*" <ann@FJERNdagensdyr.dk> wrote in message

> "Melanie" <melanie@dinven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Tak for jeres hurtige svar. Nu synger jeg den i stedet *GG*

God jul

Mvh Melanie

Fra : Inger Pedersen

Dato : 20-12-03 11:09

"Melanie" <melanie@dinven.dk> skrev i en meddelelse

Jeg er som et lille barn lige nu og er total juleglad *SS*

Det lyder dejligt.

Der bor en lille nissemand på loftets mørke rum
bommelom
Der bor en lille nissemand på loftets mørke rum.
Han tramper rundt, han stamper rundt,
han spiser grød, for det er sundt.
Der bor en lille nissemand på loftets mørke rum.

Glædelig jul.
Hilsen Inger