"Toget Thomas" og "Bananer i pyjamas"
Fra : Linnea

Dato : 13-12-03 10:14

Jeg har et par unger, som elsker disse film, men jeg synes ikke de er så
meget fremme på hylderne for tiden.

Er I bekendt med steder, hvor de kan fås? Evt. i de større varehuskæder.

(Vi bor i Odense.)

Mvh
Anette Linnea

Fra : Nørlev

Dato : 13-12-03 14:27

"Linnea" <linneanospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget fremme på hylderne for tiden.
>
> Er I bekendt med steder, hvor de kan fås? Evt. i de større varehuskæder.

Jeg har set toget Thomas i BR legetøj i flere forretninger i København, så
mon ikke de har dem i Odense også.

Nørlev

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-03 21:03

Set i Babysam i Hillerød, har selv lige købt ThomasTog DVD film til min
dreng
Venligst Cecilie