[INNd] Nulstille history for en enkelt gru~
Fra : Morten Trab

Dato : 18-12-03 22:22

Jeg er kommet til i min INNd at slette en gruppe der ikke skulle være
slettet...

Jeg tilføjede den så igen, men nu siger suck at der allerede findes alle
artiklerne i history, så den skipper dem...Hvordan nulstiller jeg history
for den gruppe, så der ikke eksisterer nogle indlæg fra den gruppe på
serveren mere...

--
Mvh. Morten Trab
--

Web: http://www.blackchart.dk

Fra : Peter Makholm

Dato : 19-12-03 09:28

"Morten Trab" <mortenREMOVE@trab.dk> writes:

> [...]
> artiklerne i history, så den skipper dem...Hvordan nulstiller jeg history
> for den gruppe, så der ikke eksisterer nogle indlæg fra den gruppe på

Hvad siger den helt præcist? Jeg går ud fra at det er inn der giver en
fejl når suck forsøger at 'sende' en artikel til serveren?

Du kan prøve bare at regenererer din history- og overview-filer med
makehistory-komadoen.

--
Peter Makholm | Have you ever felt trapped inside a Klein bottle?
peter@makholm.net |

Fra : N/A

Dato : 19-12-03 23:30

Fra : Morten Trab

Dato : 19-12-03 23:30

Okay, har nu fået indlæg i grupperne, men den siger at der er dobbelt så
mange headers i gruppen, som der er, den henter i hvert fald kun det halve
af dem der står...Selvom jeg så klikker følg med, og den så "påstår" at den
er med, så næste gang jeg klikker på gruppen, så er der stadig samme antal
den "mangler" at hente... :(

--
Mvh. Morten Trab