SME /E-smith 6.0 final...
Fra : MBJ

Dato : 18-12-03 16:38

Er der nogen der har prøvet den ??

Efter installation/opgradering er svartiden meget langsom ved afsendelse via
smtp, men kan fint hente post via pop3 ...??

Michael

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 23-12-03 21:12

"MBJ" <mbj@IHATESPAMb32.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har prøvet den ??
>
> Efter installation/opgradering er svartiden meget langsom ved
afsendelse via
> smtp, men kan fint hente post via pop3 ...??

Hmmm,

har installeret den på en "ny" server,
og synes ikke der er mere ventetid end på min normale produktions
server.
(Kan stadig kun lige nå og se mailen inden den forsvinder fra 'udbakke')

MvH og glædelig jul
Søren Steinmetz

Fra : mbj

Dato : 24-12-03 09:36

Opgraderet fra 5.6 eler en "ren" installation ??

MVH
Michael

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 24-12-03 12:13

"mbj" <mbj@FJERNDETTEitnettet.dk> skrev i en meddelelse
> Opgraderet fra 5.6 eler en "ren" installation ??

Ren frisk installation.
(Laver kun opgraderinger indenfor samme "hoved" version, som fra 5.5 til
5.6)

MvH
Søren Steinmetz

Fra : mbj