Sikkerhedsniveau i Outlook 2000
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 19-04-01 09:20

Efter at have opdateret med ServicePacks 1 + 2 kan jeg ikke
længere åbne visse filtyper (såsom *.exe), idet Outlook blokerer
for disse. Der står, at "Outlook har blokeret adgangen til
følgende potentielt usikre vedhæftede filer". Det lille
ikon, som dermed plejer at være i toppen/bunden af mailen,
er væk.
Hvordan ændres sikkerhedsniveauet, så det er muligt at åbne
disse filer?

Fra : Gorm Jorgensen

Dato : 19-04-01 09:32

> [...]
>er væk.
>Hvordan ændres sikkerhedsniveauet, så det er muligt at åbne

Det kan vistnok fjernes i registry, kig på:
http://www.microsoft.com/technet/security/current.asp

--
Gorm Jorgensen - UB++++
http://www.area51.dk/

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 19-04-01 10:49

> Det kan vistnok fjernes i registry, kig på:
> http://www.microsoft.com/technet/security/current.asp

Hej Gorm.

Hvor kan man sådan helt præcist finde en vejledning (det
ser noget uoverskueligt ud)?

Mads

Fra : Gorm Jorgensen

Dato : 19-04-01 11:03

>Hej Gorm.
>
>Hvor kan man sådan helt præcist finde en vejledning (det
>ser noget uoverskueligt ud)?

Tjaeh, jeg sagde jo ikke at det var nemt

Måske finder du noget bedre info på:
http://officeupdate.microsoft.com/v3content/Descriptions/
1/510066/0x00000409/Out2ksec-RTFirst.htm

--
Gorm Jorgensen - UB++++
http://www.area51.dk/

Fra : Flemming Riis

Dato : 19-04-01 10:06

On Thu, 19 Apr 2001 10:20:00 +0200, "Mads Jakobsen"
<madsjakobsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>for disse.
>Hvordan ændres sikkerhedsniveauet, så det er muligt at åbne

Hvis du har en EX server rettes dette via en form i en public folder
hvis standalone , afinstaller svjv.

Dette står også i readme filen til SR2