Xmms problemer
Fra : Lars Bonde

Dato : 16-12-03 15:41

jeg her på en Mandrake 9.2 installeret Xmms 1.2.7 . Det virker fint men jeg
her problemer mad Playlist editor. den visser ikke noget i vinduet.
Jeg er helt blank på hvad det kan være galt.
Vh Lars

--
Lars Bonde
Email lars@casiopeia.net.fjern

Fra : Max Andersen

Dato : 17-12-03 19:32

On Tue, 16 Dec 2003 15:40:46 +0100, Lars Bonde wrote:

> jeg her på en Mandrake 9.2 installeret Xmms 1.2.7 . Det virker fint men
> jeg her problemer mad Playlist editor. den visser ikke noget i vinduet.
> Jeg er helt blank på hvad det kan være galt. Vh Lars

Jeg har set det på redhat, vhis der er mellemrum i filnavne, så kan den
ikke altid håndtere det.

Max

Fra : Lars Bonde

Dato : 18-12-03 00:49

"Max Andersen" <max@militant.dk> skrev i en meddelelse
> On Tue, 16 Dec 2003 15:40:46 +0100, Lars Bonde wrote:
> Jeg har set det på redhat, vhis der er mellemrum i filnavne, så kan den
> ikke altid håndtere det.

ÅÅÅÅÅ nej. Hvis det er rigtigt her jeg ca.900 filer.
Men jeg her nu prøvet at lave et par stykker om og det ser ikke ud til at
hjælpe. Hvis jeg minimer Playlist editor skriver den navnet og nummer som
den skal på det nummer den spiller nu. Jeg her ingen problemer winamp3

Lars

Fra : Mikael Hansen

Dato : 18-12-03 01:22

Max Andersen wrote:

> Jeg har set det på redhat, vhis der er mellemrum i filnavne, så kan den
> ikke altid håndtere det.
>
> Max

Jeg har aldrig bemærket problemer med filnavne indeholdende mellemrum på
min XMMS 1.2.7 fra RH 7.3.

Men jeg mener at have bemærket at den ikke vil godtage en fil, hvis den
ikke har et passende efternavn (.wav .mp3), hvilket Linux jo ellers ikke
er kritisk med.

m.v.h. Mikael