Grub loader
Fra : Karsten

Dato : 10-12-03 09:09

Hejsa

Jeg har desværre slettet mit linux partition, da jeg havde dual boot regner
jeg ikke med at der skete noget ved det men i dag da jeg startede min pc op
viste min værste frygt sig
grub>

hvad skal jeg skriver for at få min windows xp op at kører igen ?
windows xp kører ntfs

MVH
Karsten

Fra : Max Andersen

Dato : 10-12-03 09:18

On Wed, 10 Dec 2003 09:08:48 +0100, Karsten wrote:

> hvad skal jeg skriver for at få min windows xp op at kører igen ?
> windows xp kører ntfs

boot op på en windows bootdisk med fdisk på og skriv:
a:\> fdisk /mbr

det mener jeg at huske gjorde tricket

Max

Fra : Karsten