MS Windows
briani 27239
Win ME og nedlukning
Fra : Michael Frandsen

Dato : 21-12-03 10:02

jeg har lige lavet en maskine med WIN ME (det er det nyeste den kan køre
med) og hver gang han forsøger at lukke den ned så kommer den bare med blå
skærm og vil ikke slukke. hvad kan man gøre ved ddet

på forhånd tak

Michael Frandsen
slet SUPER fra min mail adresse

Fra : Leony

Dato : 21-12-03 13:55

In news:3fe5619c$0$17609$ba624c82@nntp05.dk.telia.net,
Michael Frandsen <m.frandsen@SUPERstofanet.dk> typed:

> jeg har lige lavet en maskine med WIN ME (det er det nyeste den kan
> køre med) og hver gang han forsøger at lukke den ned så kommer den
> bare med blå skærm og vil ikke slukke. hvad kan man gøre ved ddet

Først og fremmest skal vi have at vide hvad der står på den blå skærm.
Det skal være så præcist som muligt, gerne ordret - ikke noget med:" det
er nogle bogstaver og der står noget om en driver og i den dúr".

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Michael Frandsen

Dato : 23-12-03 11:30

den skriver du kan nu slukke maskinen

Fra : Leony

Dato : 23-12-03 17:23

In news:3fe81923$0$24867$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
Michael Frandsen <m.frandsen@SUPERstofanet.dk> typed:

> den skriver du kan nu slukke maskinen

Hvilken hardware er maskinen bygget på.
Beskeden tyder på en ældre maskine med AT-PSU.

Hvis den har kunnet slukke automatisk, ligesom en ATX-maskine normalt
gør, så skal du ændre noget. Måske er det APM problematikken, du kan
læse om hvordan du aktiverer APM her:
http://www.wintip.dk/xp/probs/luk/index.htm
Jeg ved dog ikke om det også gør sig gældende på en ME maskine.