MS Windows
briani 27239
Fysisk hukommelse - tilgængelig fysisk huk~
Fra : Jørgen

Dato : 20-12-03 20:56

Er det normalt, at det ikke er al den fysiske hukommelse, som er
tilgængelig.
I mit tilfælde som det ses er der 512.00 MB fysisk hukommelse, men kun
240.30 MB er tilgængelig.

Fysisk hukommelse i alt 512.00 MB
Tilgængelig fysisk hukommelse 240.30 MB
Virtuel hukommelse i alt 2.47 GB
Tilgængelig virtuel hukommelse 2.01 GB
Plads til sidefil 1.97 GB

Hilsen og God Jul
Jørgen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 20-12-03 21:08

On Sat, 20 Dec 2003 20:56:27 +0100, Jørgen wrote:

> Er det normalt, at det ikke er al den fysiske hukommelse, som er
> tilgængelig.
> I mit tilfælde som det ses er der 512.00 MB fysisk hukommelse, men kun
> 240.30 MB er tilgængelig.

Ja, de 240 MB er i brug af nogle programmer. Det er helt normalt.

--
Mvh. Lars

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-12-03 21:15

In article <3fe4a96b$0$95063$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, jjgasC5000
@tdcadsl.dk says...
> Er det normalt, at det ikke er al den fysiske hukommelse, som er
> tilgængelig.

Ja. Dit OS og de programmer du afvikler skal jo ligge i hukommelsen.
Det der er tilbage er tilgængelig fysisk hukommelse

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jørgen

Dato : 21-12-03 08:55

Hej Lars og Jesper
Tak for oplysningerne - da jeg opdagede det, blev jeg bange for, at der var
eet eller andet galt i opsætnngen.
hilsen
Jørgen