MS Windows
briani 27239
En masse tomme linier midt i tilføj fjern ~
Fra : Angus

Dato : 20-12-03 16:48

Hej.
Har i dag konstateret at der i mit tilføj fjern vindue er en masse tomme
linier. Når jeg markere den sidste inden de tomme linier fremkommer, er det
den der fylder. Programmet er AutoCad 2002. Er der nogen der ved hvad
årsagen kan være til dette problem.
Mvh Lars

Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 20-12-03 23:54

Angus wrote:
> [...]
> fremkommer, er det den der fylder. Programmet er AutoCad 2002. Er der
> nogen der ved hvad årsagen kan være til dette problem.

Den er vel cracket?
Jeg har set samme problem, det forsvandt efter genstart.

--
Mvh.
Torben

Fra : Angus

Dato : 21-12-03 15:16

> Den er vel cracket?
> Jeg har set samme problem, det forsvandt efter genstart.

> Mvh.
> Torben

Hej Torben
Det er en original version, men nu har jeg prøvet af afinstallere
programmet, og installeret det igen.
Nu er det i orden.
Mvh Lars
God Jul