MS Windows
briani 27239
associere MIME image/jpeg fil i winXP
Fra : Johnny B [2000 Frb.]

Dato : 20-12-03 10:52

jeg skal gøre således at når jeg aktivere en fil skal den åbne i et bestemt
prg., men jeg kan ikke få den funktion frem ( kun her ) der hedder "åben
med" ... så hvordan binder jeg det sammen således at jeg ikke skal "pege" på
den prg. hergang jeg skal se en fil i det andet ???

har Winxp ikke et eller andet sted hvor man siger at når den filtype
aktiveres skal den bruge det eller det prg. ?
- håber jeg har forklaret mig ordenligt

johnny
--
slet FJERN for direkte mail

Fra : Jens S

Dato : 20-12-03 17:09

"Johnny B [2000 Frb.]" <johnnyb2000@FJERNsol.dk> wrote in message
> [...]

> har Winxp ikke et eller andet sted hvor man siger at når den filtype
> aktiveres skal den bruge det eller det prg. ?

Når du har "Åbn med"-menuen fremme, så sæt flueben i "brug altid dette
program" (eller hvad det nu er der står), så kører det!

Jens