MS Windows
briani 27239
Hævede tal til noter????
Fra : Woody

Dato : 19-12-03 10:12

Hvordan indsætter jeg notetal i en tekst i Words, og får dette til at
referere til en samling af noter i slutningen af dokumentet???

I SYMBOL'er findes kun enkelte hævede/løftede cifre, der må vel være
en måde at lave en shortcut på ????

Med venlig hilsen Woody

Fra : Woody

Dato : 19-12-03 10:17

On Fri, 19 Dec 2003 10:12:19 +0100, Woody <fjernagentnews@adr.dk>
wrote:

> [...]
>referere til en samling af noter i slutningen af dokumentet???
>
>I SYMBOL'er findes kun enkelte hævede/løftede cifre, der må vel være

Undskyld, jeg trykkede forkert gruppe. Woody

Fra : Frede Sørensen

Dato : 19-12-03 17:11

Er det den her: ctrl +(plustegn) ?

Frede

frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk
http://web.sonofon.dk/frede-plesner/

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-03 10:12

Woody skriblede:
> [...]
> referere til en samling af noter i slutningen af dokumentet???
>
> I SYMBOL'er findes kun enkelte hævede/løftede cifre, der må vel være

Prøv at spørge eksperterne i Word som
sidder i:

--
/Gevaldi