Start et program
Fra : Henning Madsen

Dato : 19-12-03 22:57

Kan ikke huske hvordan man med Delphi starter et andet program som også er
lavet med Delphi. Alså starter en *.EXE fil.
Bruger Delphi 4.
På forhåd tak for et eventuelt svar.
Henning Madsen.

Fra : Nico de Jong

Dato : 20-12-03 07:29

"Henning Madsen" <HKM@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Kan ikke huske hvordan man med Delphi starter et andet program som også er
> lavet med Delphi. Alså starter en *.EXE fil.

Sendt via e-mail

Nico

Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 21-12-03 09:41

Det er snyd! Så får vi andre jo ikke løsningen!
Mvh Kurt Guldbæk

Og glædelig jul til jer alle.

Fra : Nico de Jong

Dato : 21-12-03 09:50

Hej

Jeg troede at det ikke var velset at attache filer.
Alle der er interesseret i det, kan få en ZIP fil mailet, som indeholder et
komplet Delphi 4 program, der kalder et antal funktioner, i dette tilfælde
6-7 Delphi programmer (.EXE) og en .BAT fil

Nico

Fra : Calle.

Dato : 21-12-03 12:11

Nico de Jong wrote:
> [...]
> indeholder et komplet Delphi 4 program, der kalder et antal
> funktioner, i dette tilfælde 6-7 Delphi programmer (.EXE) og en .BAT

du kan jo smide den i dk.binaer, og så skrive her i gruppen hvad du har kald
indlæget!
--
Calle

Fra : Nico de Jong

Dato : 21-12-03 15:14

Fra : Nico de Jong

Dato : 21-12-03 15:16

Ligger nu i dk.binaer som delphi4 prg xfer

Nico