Skift IPadresse ?
Fra : Martin Damberg

Dato : 17-12-03 23:08

Heysa,

Længe siden jeg har kodet Delphi men har fået lysten samt behovet tilbage ;)

Hvordan ændre jeg min IPadresse fra mit Delphi program ? Jeg har kigget
på Indy componenterne i min Delphi 7 men har kun kunne finde ud af hvordan
man trækker
ens IPadresse ud, ikke ændre den f.eks.

Ønsker at ændre min IPadresse, dns, netmask samt default gw. Er dette muligt
?
og helst på alle WinXX OSer

håber nogen kan hjælpe mig i den rigtige regning

mvh

Martin Damberg

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 19-12-03 14:22

hej der........

det kan du ikke nemt gøre.... og slet ikke i WinXX.
det nemmeste er Win XP, som kan direkte, Win2000 skal du bruge et lille
util-prog. Hvis du vil kloge i det, skal du lede efter 'RAW socket'....

/finn