Afbryd form1 men afslut form5 efter 10 sek~
Fra : Monie

Dato : 15-12-03 07:17

Hej

Programmet har 5 forme og i form1 er der en knap til afslut,
når denne knap aktiveres, så vises form5 og det er denne form5
der skal vises i ca 10 sek. og derefter afbryde helle programmet.

Har du et forslag, så vil det glæde mig!

Mvh og god jul
Monie Jacobsen

energy@sunwind.dk

Fra : Calle.

Dato : 15-12-03 11:38

Monie wrote:
> [...]
> der skal vises i ca 10 sek. og derefter afbryde helle programmet.
>
> Har du et forslag, så vil det glæde mig!

brug timer funktionen

--
Calle

Fra : Nicolai Hansen

Dato : 15-12-03 11:57

energy@sunwind.dk (Monie) wrote in message news:<e569919.0312142217.5913c5c6@posting.google.com>...
> [...]
> der skal vises i ca 10 sek. og derefter afbryde helle programmet.
>
> Har du et forslag, så vil det glæde mig!

Jeg går ud fra at dette foregår i Delpih :)

På form5 sætter du en timer, med interval 10000 og enabled=false. i
form5's OnActivate enabler du timeren. Timeren's OnTimer indeholder
kald til eventuelle luk-ned rutiner, og slutter med enten
application.terminate eller mere simpelt "halt".

Fra : Monie

Dato : 15-12-03 15:23

nic@aub.dk (Nicolai Hansen) wrote in message news:<d96764ff.0312150256.4db72f73@posting.google.com>...

> [...]
> kald til eventuelle luk-ned rutiner, og slutter med enten
> application.terminate eller mere simpelt "halt".

Tak for hjælpen.
I Timer1 skulle Enabled sættes til False så virkede det.

Mvh og god jul
Monie Jacobsen