Projekt 2D / 3D
Fra : Thor

Dato : 09-12-03 21:56

Jeg har ikke tid til at færdigprogrammere en software pakke, som skal
indeholde
et lille 2D cad system og en 3D viewer.
3D vieweren er delvis på plads - med API et www.truevision3d.com
Det er en spændende opgave, men samtidig noget man kan bruge oceaner af tid
på.
Jeg søger derfor herigennem en dygtig delphi programmør, gerne med
matematisk baggrund,
som har nogle dage/aftener/nætter, som ikke er besat, og som mod betaling
kunne tænke sig at hjælpe med opgaven.

Svar her eller direkte til tr(snabela)logihouse.com, -
fortæl lidt om din baggrund, og send gerne links til programmer, du har
lavet.

mvh Thor

Fra : Monie

Dato : 10-12-03 11:47

"Thor" <thr@image.danmark> wrote in message news:<br5c96$2765$2@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
> Svar her eller direkte til tr(snabela)logihouse.com, -
> fortæl lidt om din baggrund, og send gerne links til programmer, du har

Hej Thor

Jeg arbejder daglig med Inventor 6 3D
Så vis du har nogle spørgamål så kom bare med dem.
Håber denne beske kommer frem. Kan ikke i min Outlook Express besvar,
derfor har jeg ikke kunne takke dig, for den hjælp du har givet mig.
Er der noget jeg mangler, at opsætte i Outlook Express for,
at kunne besvar undergrupper?

Mvh
Monie Jacobsen
E-mail: energy@sunwind.dk