Vandmærke
Fra : -= bgn =-

Dato : 21-12-03 11:32

Jeg skal lave et vandmærke midt på en hjemmeside, men når jeg vælger motivet
som er ca. 13cm i diameter, så gentages motivet på hele siden.
Det jeg ønsker er ét motiv placeret midt på siden. Hvordan gøres dette?
Jeg bruger FP 2003 DK.

Bo

Fra : The Mike

Dato : 21-12-03 12:43

On Sun, 21 Dec 2003 11:32:01 +0100, "-= bgn =-" <bo@bgn.dk> wrote:

> [...]
>som er ca. 13cm i diameter, så gentages motivet på hele siden.
>Det jeg ønsker er ét motiv placeret midt på siden. Hvordan gøres dette?

<HTML>
<HEAD>
<STYLE>BODY {
   BACKGROUND-POSITION: center; BACKGROUND-REPEAT: no-repeat;
}
</STYLE>
</HEAD>
<BODY
background="sommerfugl.gif">
</BODY>
</HTML>

Fra : -= bgn =-

Dato : 22-12-03 10:09

> <HTML>
> <HEAD>
> <STYLE>BODY {
> BACKGROUND-POSITION: center; BACKGROUND-REPEAT: no-repeat;
> }
> </STYLE>
> </HEAD>
> <BODY
> background="sommerfugl.gif">
> </BODY>
> </HTML>

Tak for hjælpen, Mike. Glædelig jul og godt nytår

Bo