Pegefølsom Knap.
Fra : _Aragon_

Dato : 15-12-03 21:06

Dem man laver i frontpage, er det muligt at lave dem med en anden skrifttype
end de 4 der er i forvejen, arial, courier new, MS sans serif og Times new
roman.

MVH

ELM

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-12-03 02:54

Det husker jeg ikke. Men under alle omstændigheder vil jeg fraråde at
bruge dem da det er Java og ikke alle browsere forstår det. Specielt
er det et problem at IE ikke leveres med en Java fortolker længere.
Brug almindelig mouseover istedet. (FP2003 gør dette).

Fra : _Aragon_

Dato : 16-12-03 16:11

Mouseover, er det ikke det samme som pegefølsomknap.
Hvad hedder det i den danske version af FP2003 ?

MVH

Erik

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-12-03 17:37

Interaktiv knap -
Indsæt - interaktiv knap.
--
ahw

Fra : _Aragon_

Dato : 16-12-03 18:32

Den kan jeg ikke finde ligger den under "indsæt" eller hvad.

MVH
Erik

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-12-03 19:25

_Aragon_ wrote:
> Den kan jeg ikke finde ligger den under "indsæt" eller hvad.

ja!

--
ahw

Fra : _Aragon_

Dato : 16-12-03 19:32

ik i den version jeg har FP 2002, det er nok fordi det ikke er den nyeste.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-12-03 19:58

Du spurgte om FP 2003!

--
ahw

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-12-03 19:33

Ja, men kun i FP2003.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-12-03 20:00

Netop hvad han spurgte om!
--
ahw

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-12-03 12:14

Ved det, men ud fra hvad han skrev regnede jeg med at det var en fejl
fra hans side.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-12-03 18:29

OK! Den havde jeg så ikke regnet ud - måske fordi jeg selv er
optaget af min nye FP 2003

--
ahw