problem med import af fil
Fra : hcma

Dato : 13-12-03 15:27

Jeg er ved at forsøge at importere en fil (*.jpg) til mit websted fra en
anden placering på min pc. Filen er på 2mb.
Det kan ikke lade sig gøre at importere den og fejlmeldingen siger:
"Der opstod en fejl under forsøg på at få adgang til FrontPage Web-filerne.
Hvis du er en bruger med rettigheder til toprettelse og redigering af
Web-stedet på Web-serveren, skal du kontakte den Web-ansvarlige. Hvis du er
den Web-ansvarlige, skal du kontrollere systemlogbogen på serveren for at
finde flere oplysninger om fejlen."
Hvis jeg forsøger at importere en fil på. f.eks. 500 kb er der ingen
problemer, så kan størrelsen have noget at sige??
m v h
HC

Fra : hcma

Dato : 13-12-03 15:32

"hcma" <hcma@has.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis jeg forsøger at importere en fil på. f.eks. 500 kb er der ingen
> problemer, så kan størrelsen have noget at sige??

Jeg har slettet FP Cache-filerne.
m v h
HC

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-12-03 15:35

Måske har du glemt at fjerne fluebenene i import-guiden. Den sætter
nemlig en grænse på 500 kB og 5 "undermenuer" - prøv at importere
igen og fjerne så fluebenene.

--
ahw

Fra : hcma

Dato : 13-12-03 15:50

"Arne H. Wilstrup" <Karl@meget.smart.dk> skrev i en meddelelse
> Måske har du glemt at fjerne fluebenene i import-guiden. Den sætter
> nemlig en grænse på 500 kB og 5 "undermenuer" - prøv at importere
> [...]
Hvad for en import-guide?? kan ingen se. Benytter FP2000
m v h
hc

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-12-03 16:42