W3C validering af Flash på hjemmeside?
Fra : Christian Poulsen

Dato : 11-12-03 23:26

Jeg hjælper en ved med noget Flash på hans side. Ude til højre,
ca. midt på siden:

http://www.crazyslagelse.dk/index.php3

Nå siden skal valideres:

http://validator.w3.org/check?uri=http://crazyslagelse.dk/index.php3

Så kommer den op med en masse fejl i koden. Hvad gør jeg forkert?
Og hvordan får jeg sat det korrekt ind, så siden kan validere?

Siden virker fint i Netscape, Opera og Explorer.

Fra : Mikkel Z. Herold \(M~

Dato : 12-12-03 00:26

In news:braqtr$dcv$1@sunsite.dk,
Christian Poulsen <deep@get2net.dk> typed:
> Så kommer den op med en masse fejl i koden. Hvad gør jeg forkert?
> Og hvordan får jeg sat det korrekt ind, så siden kan validere?

Se her. http://www.alistapart.com/articles/flashsatay/

Desværre er den html-kode, som Flash genererer langt fra valid (som du har
fundet ud af!), også selvom den virker. Hvis du vil have valid kode, skal du
lave et par krumspring, men det er alt sammen forklaret på siden ovenfor.
Det virker, men ikke i de gamle NS4.

Mvh.

Mikkel

--
"And my sanity scans the horizon"
Sting - The Wild Wild Sea

http://www.mzh.dk

Fra : Christian Poulsen

Dato : 12-12-03 01:04

> Se her. http://www.alistapart.com/articles/flashsatay/

Kan umiddelbart stadig ikke få det til at virke. Men jeg prøver at
lege mig lidt frem derindefra.