TDC Igen!!??
Fra : Ukendt

Dato : 21-12-03 20:32

TDC og deres super Jule gave tilbud..!! NOT

Som det har været oppe og vende før, så tjener TDC flere kr, ved at
opgradere folk til en hurtiger linie. Jeg har idag 256/128 og er mere end
godt tilfreds. Jeg har ikke brug for hurtigere linie. Kunne endda nøjes med
mindre hvis det var muligt - og billigere. Nu skal jeg så betale mere for at
få en hurtigere linie, som jeg ikke er interesseret i.
Som det har været oppe og vende koster 256/128 350 kr i dag. >Og 512/128
vil koste 359 .- Altså 9 kr mere.
Jeg har så TDC teletid, så jeg giver i dag for min 256/128 linie incl 60 min
taletid: 469.-
Der får jeg så 512/128 og 60 min taletid og skal så betale 488 kr md. Altså
19 kr mere?? Hvorfor lige 10 kr mere ved Teletid??
Er TDC der igen ikke har styr på noget og kun tænker profit. Jeg går kun og
venter på min 6 md bindingsperiode er over, og jeg er Out of here.
/Kim

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 21-12-03 20:42

On 2003-12-21, Kim Sørensen <> wrote:

> Er TDC der igen ikke har styr på noget og kun tænker profit.

Er det ikke deres opgave at tænke profit, da?

--
Andreas Plesner Jacobsen | "You'll pay to know what you really think."

Fra : Tim Christensen

Dato : 22-12-03 15:52

Andreas Plesner Jacobsen wrote:

> Er det ikke deres opgave at tænke profit, da?

Jo, det er de faktisk juridisk forpligtede til.

Mvh

Tim

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 21-12-03 20:43

"Kim Sørensen" <Kim_s_dkFJERN(snabelA)hotmail.com> writes:

>Er TDC der igen ikke har styr på noget og kun tænker profit. Jeg går kun og
>venter på min 6 md bindingsperiode er over, og jeg er Out of here.

Hvad forhindrer din nye udbyder i at lave samme stunt måneden efter,
du har tilmeldt dig?

Mvh.
   Klaus.

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-03 21:19

"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> skrev i en meddelelse

> Hvad forhindrer din nye udbyder i at lave samme stunt måneden efter,
> du har tilmeldt dig?

Ingen.

Men min pointe er mere at det koster 9 kr for at dem som har bredbånd for at
få 512/128, og det koster mig 19 kr, selv om det helt er det samme produkt
fra TDC, samme udstyr, samme det hele..

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 21-12-03 21:21

> [...]

>få 512/128, og det koster mig 19 kr, selv om det helt er det samme produkt

Så du er villig til at betale 500-1000 kroner, nedetid i
forbindelse med konvertering og risikere, at nøjagtigt det
samme sker én gang til? For at spare 10 kr/måned?

Nåja, folk har forskellige prioriteter - alt respekt for
det. Men det lyder umiddelbart som en økonomisk dårlig plan
i mine ører.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-03 21:27

"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> skrev i en meddelelse
****

Hvis du ikke kan svare på mit spørgsmål så lade da være med at svare??

Spørg jo om, hvorfor teletid skal betale 10 kr mere (ud voer de 9 kr) man
skal betale i forvejen for TDC julegave.. Er jo helt det samme. Og når jeg
har fået et brev som alle andre, som ik har tele tid, med at min linie
bliver 9 kr dyre, så kan de vel ikke bare smide 10 kr yderliger oveni uden
at give besked eller noget der om..
Og hvis du ikke kan svare på det, så lad da venligst være med at lukke mere
mundlort ud end godt er.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 21-12-03 21:31

On 2003-12-21, Kim Sørensen <> wrote:

> Hvis du ikke kan svare på mit spørgsmål så lade da være med at svare??

Det her er et debatforum, ikke din lektiehjælp.

--
Andreas Plesner Jacobsen | "One size fits all":

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 21-12-03 21:33

"Kim Sørensen" <Kim_s_dkFJERN(snabelA)hotmail.com> writes:

>Og hvis du ikke kan svare på det, så lad da venligst være med at lukke mere
>mundlort ud end godt er.

Okidoki.

Jeg skal prøve at undlade at hjælpe dig til at spare penge
for fremtiden.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 22-12-03 12:22

"Kim Sørensen" <Kim_s_dkFJERN(snabelA)hotmail.com> skrev:

> [...]
> tid, med at min linie bliver 9 kr dyre, så kan de vel ikke bare
> smide 10 kr yderliger oveni uden at give besked eller noget der

Du har fået besked om, hvad prisen bliver, så den er god nok. Ændringen
i pris er dog fejlagtigt angivet til 9,- fremfor de korrekte 19,-.
Dette problem skyldes tilsyneladende, at TDC ikke selv helt er klar
over, hvad prisen på bredbånd sammen med TeleTid har været.
Min regning steg pludseligt og uvarslet 10,- for teletid+bredbånd pr.
1/1/2004. Jeg skrev til TDC og fik at vide, at prisen på bredbånd
(256/128) hele tiden havde været 350,- også sammen med TeleTid. At der
kun var blevet opkrævet 340,- var en fejl. Det er naturligvis noget
sludder jvf. TDCs egen prisliste og deres reklamemateriale i øvrigt:
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_loes_tele_priser

Jeg får dog det for meget opkrævne tilbage på den næste regning.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Gert Lynge @ Home

Dato : 22-12-03 00:51

> Er TDC der igen ikke har styr på noget og kun tænker profit. Jeg går kun
og
> venter på min 6 md bindingsperiode er over, og jeg er Out of here.

Uden lige at have nærlæst TDCs abonnementsbetingelser er jeg da ret sikker
på at du kan slippe ud af din 6 måneders bindingsperiode når der er tale om
en prisstigning (også selvom den er indenfor det varsel de angiver). Og
selvom det jo ikke er meget - så er det en prisstigning.
Så ta' du da og ring til dem og sig at du vil fortsætte til gammel pris,
eller have lov at opsige omgående.

PS: Alt andet ville jo også være urimelig da man jo så kunne køre kampagne
med 1 kr. for en ADSL mod at lade folk binde sig i 6 måneder - og så sætte
prisen op til kr. 99999 efter en måned

MVH
Gert

Fra : Mithril

Dato : 22-12-03 01:24

"Gert Lynge @ Home" <gert@lyn-remove-this-ge.org> wrote in message
> [...]
> selvom det jo ikke er meget - så er det en prisstigning.
> Så ta' du da og ring til dem og sig at du vil fortsætte til gammel pris,

Ikke nok med det er en prisstigning, det er jo også en totalt ændring af det
produkt du får leveret og betaler for (Ja også selvom det bliver ændret til
det bedre). Så hvis du vælger at gå rettens vej for at komme ud af din
bindings-periode, så er jeg ret sikker på du har en god sag !

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-12-03 02:43

"Mithril" <na@nospam.com> skrev :

>Ikke nok med det er en prisstigning, det er jo også en totalt ændring af det
>produkt du får leveret og betaler for

Ja, men prisstigningen træder jo først i kraft pr. 01.07.2004 og
så er det halve års bindingstid jo gået.

Så til den tid kan man jo så opsige det på normal vis.

Så jeg tvivler på at man ved en retssag vil kunne slippe for
bindingsperioden, da der ikke sker nogen prisændringer i denne.

Nye kunder får det jo til de nye priser med det samme og kender
dem.
--
Knud

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 22-12-03 17:48

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Ja, men prisstigningen træder jo først i kraft pr. 01.07.2004 og
> så er det halve års bindingstid jo gået.

...og hvor kunne vi dog slippe for meget "mundlort" (var der en der
kaldte det :)) hvis folk gad læse det som det egentlig omhnadler.

Der er IKKE nogen der stiger i pris inden for deres bindingsperiode.

--
Mvh. Jan G. Nielsen