Medarbejder bredbånd ?? [ Arbejdsgiver pri~
Fra : xxx@xxx.dk

Dato : 20-12-03 12:06

Hej alle

Jeg er blevet tilbudt medarbejderbredbånd, men som jeg se det er det da en
dårlig aftale, selvom at det er skattefrit hvis husstanden har en samlet
telefonudgift på over 3000 Kr.

Vi er blevet tilbudt en aftale med Cybercity , som følgende [ Priser bliver
fratrukket i brutto løn ]

1024 / 128 = 395 Kr.
2048 / 128 = 495 Kr.
512 / 512 = 495 Kr.
2048 / 512 = 656 Kr.

Men nu til det enlige spørgsmål :
Da dette er Cybercity`s listepriser , og der er 1 Års opsigelse , så må der
da være en der skore kagen ,
Er det min arbejdsgiver der "putter" en evt. differance i hans lomme
[ Man må dan kunne forhandle en bedre pris med 2000 andsatte ]

Så er der nogen der ved ca. hvad en sådan arbejdsgiver kan prutte en sådan
aftale ned til i pris

God Jul

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-12-03 12:47

<xxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse news:N2WEb.710$77.302@news.get2net.dk...
> 1024 / 128 = 395 Kr.
> 2048 / 128 = 495 Kr.
> 512 / 512 = 495 Kr.
> 2048 / 512 = 656 Kr.
> Så er der nogen der ved ca. hvad en sådan arbejdsgiver kan prutte en sådan
> aftale ned til i pris

Ca. det ovenstående

Fra : Benjamin

Dato : 20-12-03 12:54

xxx@xxx.dk wrote:
> [...]

Inden du gør noget så tjek lige CC's nye priser pr. 15. februar:

http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/priser_og_produkter/

--

/ Benjamin

Fra : Enok Hauge

Dato : 01-01-04 23:39

On Sat, 20 Dec 2003 12:06:25 +0100, <xxx@xxx.dk> wrote:

> [...]
>dårlig aftale, selvom at det er skattefrit hvis husstanden har en samlet

<snip>

Nogle der ved om Medarbejderbredbånds aftaler kun gælder for ADSL
kredsløb eller om man måske godt kan lave en aftale om et G.SHDSL
kredsløb istedet? Udbyderne markedsfører jo kun ADSL som
medarbejderbredbånd, men skriver intet om man kan få andre løsninger.

Mvh. Enok Hauge

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 02-01-04 15:32

"Enok Hauge" <enokh@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogle der ved om Medarbejderbredbånds aftaler kun gælder for ADSL
> kredsløb eller om man måske godt kan lave en aftale om et G.SHDSL
> kredsløb istedet?

Der er ikke noget organiseret produkt, men du kan få alt din arbejdsgiver
vil være med til.