CC ADSL opsætning
Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-12-03 08:43

5/1 skal TDC komme og eteblere min ADSL forbindelse mellem 7:30 og 9:30.

Hvor sikkert er det at den dato/klokkeslæt holder?
Kan huske at der engang var meget skriveri om at TDC ikke kom på det
angivene tidspunkt, men hvordan er det idag?

Hvilken router får jeg? i brevet står der bare Routerprofil: 1

Der står i brevet at jeg snart vil modtage et brev om hvilken dag mit ADSL
åbnes, hvorfor åbnes det ikke samme dag som linien etableres?

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Michael Bruun

Dato : 20-12-03 09:21

"Ivar Madsen" <spam.usenet.im@milli.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken router får jeg? i brevet står der bare Routerprofil: 1

Hvis du ser på det første brev, du fik fra CyberCity, så skulle det stå
der - det gjorde det i hvert fald hos mig. Du får sandsynligvis deres
standardrouter, Zyxel 650.

> Der står i brevet at jeg snart vil modtage et brev om hvilken dag
> mit ADSL åbnes, hvorfor åbnes det ikke samme dag som linien
> etableres?

Den formulering undrede også mig, især fordi jeg havde valgt Gør Det Selv
installationen. Og jeg fik da heller ikke nogen efterfølgende besked om,
hvornår ADSL blev åbnet - og det virkede den dag, hvor linien blev
etableret.

Michael

---
"Don't you wish there were a knob on the TV to turn up the intelligence?
There's one marked 'Brightness', but it doesn't work."
(Gallagher)

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-03 10:18

Ivar Madsen skriblede:
> [...]
>
> Der står i brevet at jeg snart vil modtage et brev om hvilken dag mit
> ADSL åbnes, hvorfor åbnes det ikke samme dag som linien etableres?

Står der ikke et tlf. nummer i samme brev, så
ville det jo nok være mere relevant at spørge
afsenderen, da det må formodes at de kan
svare på dine spg.

--
/Gevaldi