2Mbit+ privat hos TDC?
Fra : Per

Dato : 19-12-03 14:15

Hvordan kan det egentligt være at TDC lun åbner for 4Mbit til "firmaer" og
ikke til private? Er det fordi private suger mere?

Fra : Hans

Dato : 19-12-03 14:42

"Per" <Minemailadresseer@nejvel.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan det egentligt være at TDC lun åbner for 4Mbit til "firmaer" og
> ikke til private? Er det fordi private suger mere?

Mig bekendt kan du godt bestille et erhvervsabonnement som privatperson. Det
er kun et spørgsmål om du vil betale prisen.

/ Hans

Fra : Benjamin

Dato : 19-12-03 16:04

Hans wrote:
> [...]

4096/768 til 800 + moms er jo ikke galt ...

--

/ Benjamin

Fra : Per

Dato : 19-12-03 16:13

> Mig bekendt kan du godt bestille et erhvervsabonnement som privatperson.
Det
> er kun et spørgsmål om du vil betale prisen.
>
> / Hans

Problemet er at jeg har medarbejderbredbånd og det kører på privat abb. Så
må jeg jo nøjes med min 2Mbit/512kbit til de ~350kr/md ;?

Fra : Nicki Brøchner Niels~

Dato : 19-12-03 21:16

Per wrote:

> Problemet er at jeg har medarbejderbredbånd og det kører på privat abb. Så
> må jeg jo nøjes med min 2Mbit/512kbit til de ~350kr/md ;?

Jammen så tager du da bare en snak med din chef om at få en Erhverslinie
istedet for din MBB .. Så længe din Chef går med til det er der skam
igen problemer i det og Du ville også kunne Betale for linien over din
løn uden problemer.

--
Venlig hilsen
Nicki Brøchner Nielsen

Fra : Per

Dato : 22-12-03 10:55

> [...]
> istedet for din MBB .. Så længe din Chef går med til det er der skam
> igen problemer i det og Du ville også kunne Betale for linien over din

Det er igennem en større virksomhed, så der bliver ikke lavet "sær-aftaler"
med enkelte. Man holder sig til produkt-udvalget.

Fra : xxx@xxx.dk

Dato : 20-12-03 13:34

Hej per

Jeg er lidt nysgerrig , hvilken arbejdsplads kan tilbyde medarbejder
bredbånd til 350,00 Kr for en 2mbit. linje ??

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 20-12-03 20:42

xxx@xxx.dk wrote:

> Hej per
>
> Jeg er lidt nysgerrig , hvilken arbejdsplads kan tilbyde medarbejder
> bredbånd til 350,00 Kr for en 2mbit. linje ??

Når han spørger til 2 Mbit, så forventer han nok ikke at prisen
forbliver 350,- kroner.

Desuden kan enhver arbejdsplads tilbyde gratis MBB. Så hænger firmaet
bare på regningen :)

--
Mvh. Jan G. Nielsen

Fra : Nicki Brøchner Niels~

Dato : 21-12-03 23:54

xxx@xxx.dk wrote:

> Jeg er lidt nysgerrig , hvilken arbejdsplads kan tilbyde medarbejder
> bredbånd til 350,00 Kr for en 2mbit. linje ??

Tag et kig på http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_int_mb Med
de nye Priser fra TDC KAN en 2Mbit faktisk komme ned under 300 Kr

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 19-12-03 14:45

"Per" <Minemailadresseer@nejvel.dk> writes:

>Hvordan kan det egentligt være at TDC lun åbner for 4Mbit til "firmaer" og
>ikke til private? Er det fordi private suger mere?

Formentlig fordi der ikke vil være nok salg i det, til at det
kan betale sig at udvide produktporteføljen. Som en tidligere,
MEGET lang tråd har diskuteret, koster hvert ekstra produkt
mange penge.

Så hvis man ikke kan få en meget stor procentdel af kunderne
til at købe produktet, er det en dårlig forretning i det hele
taget at tilbyde det.

Mvh.
   Klaus.