DHCP!?!?!?
Fra : Bamse

Dato : 18-12-03 21:39

Min computer crasher hele tiden når jeg spiller counterstrike. Under
fejl-loggen kan jeg læse følgende besked:
------------------------
Your computer was not able to renew its address from the network (from the
DHCP Server) for the Network Card with network address 00104BC18CCF. The
following error occurred:

The semaphore timeout period has expired. . Your computer will continue to
try and obtain an address on its own from the network address (DHCP) server.

For more information, see Help and Support Center at

Mit netværkskort er et : 3com905B-TX

Jeg har Tele2 ADSL

Er der nogen der ved hvorfor min computer crasher og hvordan jeg ordner det?

vh bamse

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 18-12-03 23:19

"Bamse" <nospam@nospam.ugh> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvorfor min computer crasher

Har du noget firewall-agtigt?

> hvordan jeg ordner det?

Fjern det firewall-agtige

Fra : Anders S..

Dato : 19-12-03 09:57

> [...]
>
> The semaphore timeout period has expired. . Your computer will continue to
> try and obtain an address on its own from the network address (DHCP)

Hat du tastet din faste ip ind på netkortet??

Hvis ja så sæt den til DHCP.

MVH
Anders

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-12-03 20:09

"Anders S.." <Anderzz@mail.fjerndetteogden.dk> skrev i en meddelelse
> Hat du tastet din faste ip ind på netkortet??

Det ser ikke just sådan ud...
Den fejl vil bare give "flowstop", men ikke komme med en fejlmeddelelse på
klienten

Fra : Henrik Larsen

Dato : 19-12-03 22:07

> Er der nogen der ved hvorfor min computer crasher og hvordan jeg ordner
det?

Er du sikker på at din computer crasher? eller mister du blot net
forbindelsen? (Hvilket vil gøre at CS lukker ned)

Der er kun at brokke dig til din udbyder eftersom du ikke kan få fat i deres
DHCP server, om det er nettet eller serveren der er gået ned skal jeg ikke
kunne sige.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-12-03 22:13

"Henrik Larsen" <Not@valid.cm> skrev i en meddelelse
> Der er kun at brokke dig til din udbyder eftersom du ikke kan få fat i
deres
> DHCP server

Fejlen ligger med 99% sikkerhed lokalt