Ny pc til videoredigering
Fra : MEK

Dato : 21-12-03 23:39

Nu begynder det at knibe alvorligt for min gamle
PIII 1000 at magte det når der bliver redigeret

Nogle der har gode råd til bundkort/processer
hvis den skal kunne knokle
og hvor køber man til "gode priser"

Hovedsageligt er det billede/video redigering
jeg sidder med, og så ellers alm. Brug mail/surf/osv

Mvh
Mikael

GOD JUL

Fra : Leony

Dato : 22-12-03 17:24

In news:DipFb.7173$V_3.5253@news.get2net.dk,
MEK <@.dk> typed:

> Nogle der har gode råd til bundkort/processer
> hvis den skal kunne knokle og hvor køber man til "gode priser"

Gamle indlæg i grupperne er en guldmine af information.

Læs gamle indlæg i denne gruppe og i news:dk.edb.hardware .
Spørgsmålet bliver diskuteret minimum 2 gange om ugen, så der skulle
være rigelig læsning til et par timer.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-03 20:11

On Sun, 21 Dec 2003 23:39:26 +0100, "MEK" <@.dk> wrote:

> [...]
>og hvor køber man til "gode priser"
>
>Hovedsageligt er det billede/video redigering
>jeg sidder med, og så ellers alm. Brug mail/surf/osv

Jeg har lige samlet mig en ny maskine primært til billede og video
behandling. Maskinen ser således ud:

Asus P4P800 Deluxe
P4 2,6 FSB800
2 x 512 MB DDR 3200-ram fra Elixir
2 x 80GB SATA diske
Chieftec DX-01BD-U
Asus DVD drev
Asus V9520/TD 128MB DDR grafikkost
Alps floppy

Alt er købt ved Midtdata.

Fordele:

bundkortet har Firewire på bundkortet og understøtter de nye FBS800
processorer og dual ram.

Chieftec kabinettet har firewire og USB udgang på fronten (midtpå hvir
den er til et komme til).

Håber det hjælper dig lidt på vej.

/Rene B. Laursen

Fra : MEK

Dato : 23-12-03 22:03

<lister [at] net-point.dk (Rene B. Laursen)> skrev i en meddelelse

> [...]
> processorer og dual ram.
>
> Chieftec kabinettet har firewire og USB udgang på fronten (midtpå hvir

Tak for alle svar og god jul til alle

Mvh
Mikael